پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد افزایش ۷ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را شرح می‌دهد علت ریزش مو در زنان به‌دلیل کمبود کدام ویتامین است؟ | دلایل ریزش مو در زنان قتل مدیرعامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در تهران (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سشوار برای مو خوب است؟ | ۳ راه ساده برای کاهش ضرر استفاده از سشوار نماینده کارگران: سپردنِ تعیینِ مزد به مجلس به معنای بی‌صداترکردنِ کارگران است بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | هر آنچه درباره زیتون باید بدانید برای رفع خستگی این غذا‌ها را بخورید دبیر کل خانه کارگر: دربرابر هر تصمیمی که بوی مقابله با امنیت شغلی بدهد، خواهیم ایستاد ورود سامانه بارشی به کشور طی سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رفتار صحیح با کودکانی که زیاد کابوس می‌بینند | ۵ اقدامی که باید هنگام کابوس دیدن کودکتان انجام دهید افزایش تعطیلات آخر هفته آرامش خوبی بین شاغلان ایجاد خواهد کرد
سرخط خبرها

درخواست کمک افغانستان از جمعیت هلال احمر خراسان رضوی | تیم‌های امدادی ایران در حال عبور از مرز دوغارون

  • کد خبر: ۱۸۷۷۲۶
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
درخواست کمک افغانستان از جمعیت هلال احمر خراسان رضوی | تیم‌های امدادی ایران در حال عبور از مرز دوغارون
مدیرکل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از وصول درخواست کمک افغانستان از گروه‌های امدادی ایران خبر داد و اعلام کرد تیم‌های امدادی این جمعیت هم اکنون در مرز دوغارون مستقر شده‌اند.

محسن ذاکریان در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در ارتباط با کمک‌رسانی گروه‌های امدادی ایران به افغانستان اعلام کرد: پس از اعلام آمادگی جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران برای کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده افغانستان، مقامات این کشور با ارسال درخواستی خواهان ارسال کمک از سوی ما شدند.

وی ادامه داد: پس از وصول این درخواست، جمعیت هلال احمر استان‌های خراسان رضوی و جنوبی آماده حرکت به سمت افغانستان شدند و طبق اطلاعی که هم اینک داریم، این تیم‌ها در مرز دوغارون مستقر شده‌اند تا وارد کشور عراق شوند و پبش‌بینی ما این است که ساعت ۱۶ امروز (۱۶مهر ۱۴۰۲) از مرز عبور کنیم.

ذاکریان با اشاره به استعداد تیم‌های اعزامی به افغانستان خاطرنشان کرد: از آنجا که گروه‌های امدادی از دو استان به افغانستان اعزام شده‌اند، هنوز آمار تجمیعی تیم‌ها و خدمات اعلام نشده است. با این حال، خراسان رضوی تاکنون تیم‌های سگ‌های زنده‌یاب، آواربردار، واکنش سریع و درمان خود را به مرکز دوغارون فرستاده است و همراه این گروه‌ها، چهاردستگاه کامیون حاوی مواد غذایی، چادر، پتو و... نیز ارسال کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->